پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری بوشهر در دیدار با خانواده دارای سه معلول:
کد خبر: ۸۱۵۶۰
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری بوشهر گفت: وظيفه ما مسوولان كمك به حل مشكلات جامعه معلولان و افراد نيازمند است و در اين راستا بايد با برقراری ارتباط عاطفی و ايجاد روحيه نشاط در جمع خانواده‌های تحت پوشش بهزيستی از آنان حمايت كرد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر، محمد تقی ایرانی با تشكر از زحمات مديریت و كاركنان مدیریت بهزيستی شهرستان بوشهر در رسيدگی به مشكلات خانواده های تحت پوشش گفت: اين بازديدها به منظور آشنايی بيشتر با مشكلات نيازمندان و بررسی و رفع اين مشكلات است.

 فرماندار شهرستان بوشهر بیان کرد: توجه به معلولان و نيازمندان تحت پوشش بهزيستی از مسائل مهمی است كه دنبال می شود تا در راستای توانمندسازی آنان اقدام موثر صورت گيرد. .

عباس جمشیدی از زحمات مدیریت و کارکنان بهزیستی شهرستان که نسبت به جامعه هدف تلاش می کنند تقدیر کرد و گفت: اجر کار شما در نزد خدای بزرگ ستودنی خواهد بود و ثمره کار نیک خود را در زندگی خواهید دید.

 مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت خانواده اقدامات انجام شده در راستای كمك به حل مشكلات افراد تحت پوشش گفت: ساخت مسكن، اشتغال، حمايت از خانواده های بی سرپرست و نيازمند و ارائه خدمات مختلف به جامع هدف، تدارك پيشگيری، درمانی و توانبخشی معلولان جسمی و روانی از جمله اقدام های انجام شده در اين راستا بوده است.

آرزو منوچهری  به اجرای طرح اولیه نهضت مسکن معلولان اشاره داشت و افزود: از ابتدای این طرح تعداد 341 واحد مسکن ویژه خانواده معلولین در شهرستان بوشهر  بوده که مراحل ساخت آنان به پایان رسیده و به افراد تحت پوشش با همکاری بهزیستی کشور و خیرین نیکوکار به این عزیزان واگذار شده است.

به گزارش فکرشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری بوشهر به اتفاق عباس جمشیدی فرماندار شهرستان ، آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر با خانواده دارای سه فرزند معلول دیدار و گفتگو کردند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر